נהג נכשל פעמיים בבדיקת 'ינשוף' אך זוכה בבית המשפט

למרות שהוצע לנהג הסדר טיעון מקל, הוא התעקש להוכיח את חפותו. רגעים ספורים לפני חקירתו הנגדית, הועברה לתביעה המשטרתית חוות דעת רפואית המעידה כי הנהג אכן לוקה באסתמה קשה - וכתב האישום נמחק
שלמה בן יוסף No Comments on נהג נכשל פעמיים בבדיקת 'ינשוף' אך זוכה בבית המשפט

הנהג לא הצליח לבצע את הבדיקות, וזאת, לדבריו, עקב מחלת האסתמה שממנה הוא סובל, ועקב מזג האוויר האביך ששרר בעת שעוכב על ידי השוטרים • השופט יהושע צימרמן מביהמ"ש לתעבורה בפתח תקווה, פסק כי יש לבטל את כתב האישום

צילום: Gideon Markowicz/FLASH90
למרות שהוצע לנהג הסדר טיעון מקל, הוא התעקש להוכיח את חפותו. רגעים ספורים לפני חקירתו הנגדית, הועברה לתביעה המשטרתית חוות דעת רפואית המעידה כי הנהג אכן לוקה באסתמה קשה - וכתב האישום נמחק
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תושב נס ציונה הואשם בנהיגה בשכרות לאחר שהתבקש לבצע בדיקת ינשוף, אך נכשל מלבצעה פעמיים. הנהג לא הצליח לבצע את הבדיקות, וזאת, לדבריו, עקב מחלת האסתמה שממנה הוא סובל, ועקב מזג האוויר האביך ששרר בעת שעוכב על ידי השוטרים.

לדברי פרקליטו, עו"ד עופר חורש, הנהג ביקש מהשוטרים לבצע בדיקת דם שתוכיח את חפותו אך הם סרבו, וייחסו בדו"ח את חוסר הצלחתו להפיק נשיפה כסירוב לביצוע הבדיקה.

לדברי עורך הדין, בבתי המשפט לתעבורה לא רואים בעין יפה סירוב לעבור בדיקת ינשוף, ועל פי רוב מרשיעים את הנהגים הנוקטים בסירוב באופן אוטומטי.

השוטרים פסלו את רישיונו של הנהג פסילה מנהלית, והוא זומן לדיון בעניינו לבית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה.

בחקירתם טענו השוטרים, כי סרבו לבצע בנאשם בדיקת דם משום שמדובר בהליך מסורבל וארוך, וכי עקרונית – לא הנאשם הוא שבוחר את הבדיקה שתתבצע בו, אלא השוטרים שבמקום.

לטענת עורך דינו, לא כל אדם מסוגל למסור בדיקת נשיפה – כפי שאירע במקרה זה. הנאשם לוקה באסתמה שגורמת לתפקודי הריאה שלו לרדת באחוזים גבוהים, בייחוד בימים אביכים, כשהאוויר רווי אבק.

למרות שהוצע לנהג הסדר טיעון מקל, הוא התעקש להוכיח את חפותו. רגעים ספורים לפני חקירתו הנגדית, הועברה לתביעה המשטרתית חוות דעת רפואית המעידה כי הנהג אכן לוקה באסתמה קשה – וכתב האישום נמחק.

ואכן, השופט יהושע צימרמן מביהמ"ש לתעבורה בפתח תקווה, פסק כי יש לבטל את כתב האישום.



0 תגובות